Reklamace
Pro uplatnění reklamace zboží v zákonné dvouleté lhůtě máte k dispozici formulář níže. Ten prosím vytiskněte, vyplňte, podepište a odešlete e-mailem, nebo v zásilce s vráceným zbožím spolu s dokladem o koupi zboží na www.woodas.cz.
Formulář si stáhněte zde: Reklamační formulář v PDF
Adresát (prodávající):
VESMETAL s.r.o.
IČ: 09755225, DIČ: 09755225
Jaurisova 515/4
140 00 Praha - Michle
E-mailová adresa pro zaslání: info@woodas.cz
Záruka
Právo z vady zboží můžete uplatnit dle zákonné lhůty do 24 měsíců od převzetí zboží. Neodpovídáme ale za běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady, které odpovídají míře jeho používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží již při převzetí zákazníkem.
Odpovědnost za vady vyplývající z nevhodného způsobu užití dle povahy zboží
Společnost Vesmetal s.r.o. jako provozovatel e-shopu www.woodas.cz nenese odpovědnost za vady:
- vzniklé nevhodným výběrem zboží,
- užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem,
- způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením,
- vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku,
- nedodržením způsobu ošetřování,
- nenahlášením vady bez zbytečného odkladu.
V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit v naší provozovně osobně, nebo za využití některého z dopravců. K vyřízení je potřeba předložit vyplněný Reklamační formulář a doklad prokazující koupi zboží na www.woodas.cz (doklad o zaplacení, číslo objednávky).
V rámci reklamačního procesu Vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace/odmítnutí reklamace.
Doručení na adresu
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat dopravcem, zašlete zásilku na adresu provozovny:
Woodas.cz
BLATNICKÁ 1048
698 01 VESELÍ NAD MORAVOU
Do zásilky vložte vyplněný Reklamační formulář a kopii dokladu prokazující koupi zboží (doklad o zaplacení/číslo objednávky). V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
V případě uznání reklamace Vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny, a to na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky/předání dopravci.
O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem.
Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že Woodas porušilo podstatným způsobem smlouvu. Zákazník pak má právo rozhodnout se mezi odstraněním vady, dodáním nové věci nebo chybějící věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny anebo odstoupením od smlouvy.